God morgon

Sorry, igår fanns ingen tid till å blogga...

Full rulle från morgon till midnatt. Då det vart jobb hela dan sen hem å börja stryka kläder å börja packa... Puh säger jag!! Hur ska allt få plats??? Har endast packat ner våra kläder, skor, badlakan å lite annat. Men det som e kvar e neccisärena, plus alla solkrämer, vällingen till Neo å a.... Å en del till. Ska fortsätta trycka ner saker idag å gå igenom...

Men först lite frulle å jobb, sen har jag lite tid å småfixa, kommer dock inte kunna fixa så mycket då jag e själv med Neo mitt på dan. Å då får man inget gjort.... :)

Sen blir det lite mer jobb medans mamma kommer hit å passar Neo. Markus jobbar han med.

Sen fortsätta å packa det sista ikväll efter Neo lagt sig.

Ciao sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0