Gekås

Ja, då e jag å Neo hemkomna från syrran å Gekås. :)
Neo fick stanna hos syrran å familj medans jag åkte vidare till Gekås. Där jag kunde gå i lugn å ro. 3 timmar blev det å 3000:- fattigare. Men nu har vi fyllt på förrådet här hemma å e redo för sol å bad. :)

Fick hittat jättefina kläder till Neo. Rebus hette märket, shortsen å jeansen såg precis ut som "Humor" byxorna. :) så snygg han kommer å bli!!! Ska ta kort å visa er. :)

Å så fick vi köpt "en stol på en stol". Det vill säg en uppfällbar stol som man sätter på en vanlig stol som e bra att ha med sig på resan så Neo kan sitta bra när han ska äta. :)

Annars har vi hunnit med å ätit å badat badkar. Snart dags för välling å sen läggdags. Å själv ska jag fortsätta å fixa inför resan. Gå igenom mina sommarkläder å välja ut vad jag ska ha med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0