Åt rätt håll

Ja nu äntligen verkar det gå åt rätt håll.... Febern e helt väck från detta hem. Neo hade svag feber i måndags. Så idag fick han åka till dagis. 😃
Imorn blir det oxå dagis. Själv e jag ledig. 
Ebba e fortfarande förkyld men nu går det äntligen åt rätt håll. För hennes del e det ett nytt försök på BVC då hon skulle vart där förra torsdagen men då vart hon febrig så imorn ska hon vägas å mätas å förhoppningsvis få ta sin 2:a vaccination. 😊👍
Hoppas dock att hon slipper feber, det gjorde hon sist hon fick sin vaccination. 

Sen ska jag jobba fredag förmiddag, sen helg. Markus jobbar denna helgen med. Tråkigt!! Men så e det... 

Får se nu om det blir nån snö imorn förresten. SMHI varnar att det kan komma upp till 30cm. Jag hoppas att det stämmer, saknar julkänslan ute!! Å så vill jag åka pulka med Neo. 😃
I så fall blir det den första snön som kommer så på tiden tycker jag. Det vill man ha nu under adventstider... 

Hörs mer imorn!! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0