Jäkla bloggapp

fasiken vad bloggappen krånglar... Jag som lever på den!! :) ;) hehe
därav har det inte blivit några inlägg på ett par dagar, pga alla kort ligger i min mobil, å jag har ej fört över några bilder till datorn än. Kanske skulle behövas då jag har över 2700 bilder i mobilen. :) men så fick jag testat att gå in på riktiga bloggsidan på min mobil å göra ett inlägg därifrån, å det gick! :) det har nämligen inte gått tidigare.... Men nu så! :) göttans!!! 
 
lite helgöversikt... 
i lördags var vi från Clipp's hairstudio på Matrix hårvisning i Göteborg. 
Jag å Neo sov över hos Carola (Neos farmor). Kl 01 på natten kräktes Neo. :( magsjuka!!! 
Då svar det Neos tur IGEN! Det har gått på dagis under veckan nämligen. 
det verkar iaf vara en mild sådan... Så det blir dagis på onsdag. :)
sen när vi kom hem på söndag morgon starta jag å älsklingen med en brakfrukost, plus att jag fick hem dessa vackra rosor från honom :)
Det var för övrigt lugnt under förmiddagen, Neo sov länge. men sen under eftermiddagen, gick vi ut i trädgården. Hur underbart väder som helst!!! Underbart! Fick hivat in en massa bröte i Boden som vi har samlat i källaren. Neo fick gungat å åkt runt på sin grävskopa :)
 
idag har det vart jobb för min del. Hade lite långlunch så hann med å bakat lite kanelbullar. :)
 
nu ikväll blir det lugnt. E jättetrött!! Lite TV sen läggdags. Åter jobb imorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0