En fullspäckad fredag

Idag har det gått i ett...
Lämna Neo på dagis, åkte direkt till jobbet. På lunchen fick jag gasat hem till marina där det bjöds på lunch :)
Sen stressa tillbaka till jobbet.
Hämta Neo på dagis, direkt till mataffären å handla. Hem å fixa i ordning, dammsuga mm... Ge Neo gröt.
Sen ladda inför kvällen å läggning. Ge Neo välling å lägga han. Laga te lite käk till mig.
Har nu precis lutat mig tillbaka i soffan. Men ska snart lägga mig i sängen å kika på lite tv därifrån.
Markus jobbar dygn.

Imorn ska vi iaf bege oss till "Freeport" å handla träningskläder till Markus som han fått i födelsedags present :) en mysig familjetripp!!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0