Äntligen!!!

Äntligen funkar bloggappen!! :)

Igår vid lunch åkte Markus ner till Malmö med ett gäng grabbar för att kika på innebandyfinalen, Falun-Dalen. Där resultatet blev 5-2 till Falun.

Själv har jag jobbat en sväng. Neo fick bli hemma från dagiset igår då hans ena öga började vara lite igen. Så mamma fick komma förbi å passa han i 2 timmar. :)

Sen efter jobbet gick jag å Neo ner till Michan å c/o en sväng.
Sen vart det hem å natta Neo. Michan kom upp en sväng å kika på Let's dance med mig. :)

Idag under förmiddagen var vi nere hos Michan å dem igen på en kaffe.
Sen vart det hem å äta lunch å vila middag.
Sen lite senare dök mina systrar upp med barnen å det vart käk å tvkväll i soffan. Mysigt!!! :)

Mätt som bare den så blir det sängen nu. E väldigt trött!!!

Imorn kommer Markus hem. Vet inte riktigt när det blir men kan tippa på senare under eftermiddagen. Så före det har vi nog hunnit ut en sväng, ner till Michan å familj. Dem ska elda upp gamla kvistar mm i trädgården. Jag hoppas vi kan göra detsamma imorn hemma hos oss. Har en hög som står å väntar. Eller så lånar jag skottkärran av syrran å kör ner vårat till dem istället :) :)

Natti sålänge. Hörs mer imorn!!


Kommentarer
Postat av: michan

Hehehe! Vilken bild! Men gött satt vi!

2013-04-14 @ 20:54:54
Postat av: Mari svarar

Ni ser så söta ut så!!! :)

2013-04-14 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0