Det var nära ögat... :)

Ja, då har man utsatt bilen för en nära krock med containern som står vid huset. :/ tur så gick det bra... Tack vare att Anel kom förbi å hjälpte en. :)
Vi har en jäkla brant uppfart å jag var förbi å skulle lämna lite lådor mm, börja flytta dit lite prylar, så jag backa ner bilen i våran branta uppfart å bakom bilen står containern placerad. När jag skulle åka där ifrån så fick jag inte bilen upp utan längre ner... Så det var nära en krock. Vågade inte försöka ta mig ur denna sits skälv så jag ringde dit Markus å Anel. Det sluta med att vi fick vänta in syrran så vi fick låna dragkroken från hennes Volvo då vi inte kom åt våran... A, detta var en förkortad historia av denna onödiga händelse... Allt slutade bra iaf. :) hon fick gasat på med sin bil å jag kunde sen komma upp ur uppfarten å gasa på... :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0