Ytterligare ett besök

Underbara dag!!! Härligt när solen får vara framme! :)

Efter att marina å Elliot hade varit här blev det lite ärenden för min del. Fick inhandlat lite nya blommor å krukor till sovrummet, så nu vill jag bara få ordning där. :) ska till Ikea med på söndag å köpa 2 byråer. Sen så ska det fixas!!! Kul kul!! :)

Å så fick jag kommit ut på en långpromenad med Neo, han sov så gott :)

Sen fick vi besök utav Ida, Filip, Melissa, Michan, Anel å Alexandra. :) det blev hembakat, äpplepaj :)

Nu e det strax sängen för Neo å kvälle å soffan för min del. Markus ska åka å träna.


Kommentarer
Postat av: michan

Tack för den goda äppelpajen!!! Mums!!! <3 <3 <3

2012-10-11 @ 21:29:52
Postat av: Mari svarar

Det var så lite så, kul att ni kom! :) <3

2012-10-11 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0