Hej å hå...

Igår vart det i ett så hann inte å blogga tyvärr...
Vi började dagen igår med en tripp till Alingsås, å på vägen släppte vi av Neo hos farmor :) så jag å älsklingen fick ett par timmar för oss själva! :) mysigt!!!

Sen när vi vart hemma igen, så var det bara att sätta igång med å fixa med mat å dyligt, för vi invänta besök utav Sebbe, Nathalie å Alva. :)
Vi hade en supertrevlig kväll igår!!! :))


Idag ska Markus iväg å spela match, å jag å Neo ska på kalas i eftermiddag. Sigrid fyllde 3 år igår. :)

Kom även på nu att jag har haft min blogg nu i 4 år, starta den den 27 okt 2008 :) oj vad tiden går!!! Men det har ju hänt mycket, det har jag dokumenterat! ;)

Nu kaffe å gröt till Neo, hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0