Fint blir det!! :)

Idag har jag å Neo tatt det lugnt, vi kom ut på en promenad i förmiddags, annars har vi bara varit hemma. :)
Vi har fått upp bänkskivan nu, Daniel kom hit efter lunch å fixa det. :) nu ska bara elektrikern å rörmokarn kika förbi sen har vi ett helt fungerande kök. Så till helgen hoppas vi att det e klart. Måste köpa kakel bara så vi kan fixa väggen.

Vid 16.30 idag så fick jag å Neo ner till syrran å c/o. Där bjöds det på korv med bröd å jag tog med mig morotskaka till efterrätt. :) å så kom Birgitta å Ida förbi å visa upp deras lilla söta hund Viggo :)

Men nu e vi hemma igen, Neo nanar så gott i sin säng. Å jag ska kika på tv å försöka få lite mer ordning i köket... Skulle behöva dammsuga men det får jag ta imorn. :)

Imorn vankas det besök på BVC där Neo ska mätas å vägas. Ska bli spännande :)
Å innan det blir det en sväng till Skene järn å kika lister å fog. :)

Hörs mer imorn gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0