min visning :)

i torsdags som sagt så hade jag min egna visning på Skene järns årliga tjejkväll. :)
 
å här får ni er ett litet kik från den. :)
 
Emelie Johansson
Nathalie Johansson
Sandra Johansson
Agneta Wallin
hela gänget :)
Emelie, Sandra å Klara
Helene, Loella å Nathalie
Carin, Marie, Elisabeth å Agneta
Hela gänget igen.... men finn 1 fel..... ;) hehe Claes Malmberg dök upp bara sådär :) ;) å jag me.... jag ser ut som en trasdocka, sliten efter en lång dag å hann inte å göra iordning mig själv tyvärr.
men men, en mycket lyckad dag blev det!!!
TACK ALLA ännu en gång! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: michan

Oauo!!! Vilka frisyrer! Vad duktig du är syster!! Kram på dig!

2012-11-26 @ 21:44:53
Postat av: Mari svarar

Tack kära syster!!! <3

2012-11-27 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0