En härlig fredag

Som har känts som en lördag, å det e aldrig fel. Det förlänger helgen lite när det känns så :))

Det e bara för att både jag å Markus har vart lediga idag, å det händer aldrig på en vardag annars.... Vi går ju bara om varann jämt.

Så idag har jag fått gjort en del i hemmet. Sytt klart gardinerna, städat lite, fixat med viktiga papper, satt upp fönsterbrädan i köket, tvättat mm....
Efter allt fix så tog jag mig ett välförtjänt bad!! :)

Sen gjorde vi oss iordning å åkte hem till marina, Tobbe, Sigrid å Elliot på käk å en massa prat... :)

Nu e vi hemma sen en stund tillbaka, å ska lägga mig nu.
Ska iväg till jobbet imorn å fixa en modell inför min visning nästa torsdag!!! :))

Hörs mer imorn. Natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0