Vad var det jag sa....

Precis som jag tänkte så la han sitt lass inne på "kungsmässan". Vi gick inne i Zara butiken å jag Marina hörde 2 brak i blöjan, å jag visste att det var bara att gå direkt till amningsrummet å byta!!! Puh!!! Å helt riktigt så var hela blöjan fylld å det hade hunnit rinna ut... Så Marina var tvungen att hjälpa till å hon klöka som aldrig förr.... Hehe :) tur att jag packa med extrakläder. :) nu e det bara att vänta in nästa lass om 2-3 dagar :)

Nog om det... Vi fick shoppat lite iaf :) hitta lite grann till mig inne på H&M å till lillfisen hitta jag en hel del inne på ZARA. :) kul kul!!! Så nu ska här börja rensas inne i klädkammarn. Nu ska skiten ut som jag aldrig sätter på mig längre, även de plagg som jag gång på gång tänker att jag ska använda en dag men aldrig gör det!!! Ta sig i kragen helt enkelt!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0