Regn regn regn

Kan det bli en värre början på denna sommarn. :( fasiken så det regnar just nu...

Det närmar sig semestern, så hoppas innerligt att vädret vänder tills dess.

Har gått på både Ipren å Alvedon nu efter operationen så jag inte ska behöva känna nån smärta. Hoppas nu detta slutar lyckligt, så jag slipper dessa bekymmer nu på semestern. Ska aldrig mer klippa den tånageln, hehe :) den får bli lång å börja krulla sig istället. :)

Kom hem för en timme sen, har jobbat. Markus e iväg å spelar match. Så farmor Carola å faster Sandra har varit här å passat lille Neo ett par timmar, å det hade gått jättebra! :) han e så snäll våran lille pajk! :)

Nu sussar han så gott i sin säng efter ett härligt leende på läpparna när han fick syn på mig när jag kom hem. :) <3 mys mys.....

Nu kvälle, å lite tv titt på det.

Hörs mer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0