äntligen lite värme igen...

idag har det vart helt ok väder, men inget vidare egentligen när man tänker på vilken årstid vi e i å månad....
men som sagt man börjar vänja sig vid detta skitväder! :)
 
idag har jag å Neo vandrat till vårdcentralen där jag fick kollat upp min nageltrång åter igen. men nu verkar det äntligen gå åt rätt håll iaf. så det känns ju bra. men vågar inte ta ut allt för mycket i förskott.
 
sen när vi vart där så gick vi om syrran på en kaffe. efter det så vandra vi hemåt igen, vila lite, käka å sen for vi igen. åkte på husvisning å sen handla mat.
 
så det har gått i ett kan man säga....
 
nu ligger Neo å sussar gott å jag ska fixa lite här hemma, man får passa på under kvällen medans Neo nanar. :) sen blir det kvälle...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0