Till dig/er som inte fattar....

.....hur man kan välja vilket sätt man vill blogga på.

SJUK som frisk så tar det inte mycket av min energi att blogga, för jag sitter inte vid datorn. Vet inte när jag hade på min dator sist faktiskt!!! Nu när man har tillgång till dessa fantastiska mobiltelefoner med nätverk å diverse appar att ladda ner så kan jag blogga genom min mobil. Lätt å smidigt!!! Det e som att skriva ett sms/mms å sen skicka. :)

Så det orkar jag ta itu med vare sig jag e sjuk eller inte. Så du/ni som stör er på det, nu vet ni!!
Men får säga att det e himla trevligt att du/ni e intresserade av mig å min familj, eftersom du/ni tar er tid att gå in å läsa mina inlägg, det VÄRMER!!! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0