Den dagen

Dagen igår försvann i ett nafs!! :)

Neo hade barnvakt för första gången igår på sin 1 månaders dag. :) syrran, Mona tog hand om honom medans jag stack vidare till Gekås snabbt... :) å det hade gått jättebra! :)

Sen när jag kom tillbaka tanka jag Neo sen for vi hemåt igen. Klockan hann å bli närmare halv sju när vi vart hemma. Så det var bara att packa upp, få i sig lite käk. Kikade även på handbolls EM Sverige-Makedonien. Tråkigt att det sluta lika. Men så går det när Sverige klantar sig så det sista. Vi hade gott kunnat ta hem det!! Men men...

Hörs senare, ska efter amningen här fortsätta att sova lite... :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så tidigt du är vaken...!

Skönt att det gick bra igår! Men jag minns att hjärnan gick på högvarv av stress första gången jag lämnade:)

2012-01-16 @ 07:29:52
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/
Postat av: Mari svarar

Var inte uppe så tidigt, satt i sängen å amma :) sen fick jag sovit lite till...

Ja, det blev ett litet maraton lopp inne på Gekås, eftersom jag skulle hinna tillbaka till nästa amning. :) men det gick!! :)

2012-01-16 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0