Fredag

Ja, så var denna dagen förbi.... Den försvann fort!!

Vi började dagen med att gå till biblioteket i Kinna där det var "mammaträff", där det handlade om sagor å visor för dem små!!! :)
Sen gick jag vidare till jobbet å mellan landa där jag fick matat Neo. Sen vandra vi hemåt igen, där jag fick ätit lite lunch. Vi hann å stanna hemma en sväng innan det var dags att bege sig igen. Det var åter till jobbet där jag klippte syrrans barn, Oliver å Leon. Sen åkte vi å handla lite smått å gott till kvällen. Jag å Neo vänta besök utav Jasmine å Jean. :) dem åkte hem för en liten stund sedan. Det vart en mycket trevlig kväll! :)

Nu tankas Neo å efter det blir det läggdags för oss båda. Men jag ska inte släcka lampan än. Det blir lite titt på QX galan. :)

Hörs mer imorn... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0