Feber

Inatt vakna jag med feber... Låg å frös som aldrig förr, låg under täcket ihopkurad som en köttbulle. Låg ett bra tag, men kunde inte sova så fick väcka Markus å be han hämta min morgonrock så jag kunde ha den på mig under täcket. Han gav mig även en Alvedon, å det var först när den verka som jag kunde slappna av igen. Å sova lite.... Men då istället blev jag varm å klibbig.

Har gått på Alvedon nu hela dagen. Har fått en jäkla förkylning me... Men det var bara att åka till jobbet ändå, så har jobbat både en sväng på förmiddan å eftermiddan.

Nu ikväll blir det iaf lugnt, jag å Neo e själva, Markus e iväg å spelar match. Så det blir mys framför tv:n för oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0