Gått i ett

Igår gick det bra, bara att Neo var vaken å belåten... Han var vaken från 12.30-20.30.
Men idag har han sovit bra å på dopet skötte han sig ypperligt!!! :)
Likaså Elliot som döptes idag, han var jätteduktig!!! Storasyster Sigrid var mer på allerten...men hon var bara rolig, sprang runt å ropa hej till alla! Men sen mot slutet så vart la det tråkigt så hon bytte ut ordet till bajskorv istället! :) hehe

Nu sen vi kom hem har vi vilat i soffan jag å Neo. Skönt!! Markus jobbar å kommer hem 22.

Imorn vankas det en tur till kungsmässan, lite shopping för älsklingen. Om jag har tur kan jag ha råd med ett par jeansshorts jag har kollat ut på Gina tricot, billigt å bra där. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0