Puh puh... Först får jag börja med att säg...

Puh puh... Först får jag börja med att säga att här hemma i Kinna e det höst verkligen nu!!! Det har mer eller mindre stormat ute konstant sen igår kväll. Löven börjar få sina höstfärger så just nu kam det inte bli mer än höst. :) oj glömde skriva att det har regnat å regnat oxå... Idag har det vart full rulle på jobbet, slutade strax innan fem. Då direkt efter det hämta jag upp syrran så drog vi till Gekås. På vägen tog vi upp våran andra syster å barn, så full bil... :) men lugnt å skönt var det där inne, å fyllde vagnen gjorde jag lätt. Har börjat å fylla på med lite smått å gott till bebben. Skönt att slippa åka å göra för mycket inköp när det väl närmar sig, då det e jobbigare för en annan ju större man blir. Å så vet man inte heller hur denna vinter blir... Nu har jag packat upp mina 4 fullproppade påsar, å ska kosa te sängs å slänga på tv:n :) Imorn e jag ledig under förmiddagen så då ska vi dra in till Borås å hämta hem vagn, spjälsäng, skötbord å lite där till. Det skulle ju dröja 7 veckor till innan vagnen skulle komma men det gick visst fortare än tänkt. Bättre att det e åt det hållet :) Adios så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0