nu e det...

.....HÖST verkligen!!! herregud vilket väder det vart idag. regnet har legat på sniskan, löven börjar gulna.... tända ljus har i haft här uppe på övervåningen hela dagen. å så börjar jag känna suget efter glögg. :) då e det nåt som inte står rätt till när vi endast e inne på 7 september!!
men när väl hösten e här så får jag villigt erkänna att jag känner myset inombords! den har sin tid den me, å jag gillar hösten, men det får gärna hålla upp lite nu. så marken kan få torka upp å så det blir lite härliga höstdagar med en massa sol å frisk luft. :)

på tal om annat, ungar e sköna dem... jag klippte idag en liten grabb, där vi kom in på bebissnack efter att han fick reda på att jag hade en bebis i magen... han började fråga ut mig allt inom detta område. han avslutade med dessa frågor...
 
"-hur fort kommer bebisen ut?"
jag svarar: det e olika men jag hoppas det går undan, att han e stark å vill komma ut fort.

"-hur kommer bebisen ut?"
jag svarar: e tyst några sekunder....mina tankar snurrar i huvet....ehhh ehhh ja..... hur ska jag svara på denna fråga...
hans mamma skratta å sa till sin son att " att det har vi ju pratat om tidigare".
puh... jag slapp försöka förklara, hur man nu ska göra det....??!! jag fortsatte å klippa... :)


nu e det dags för kvälle, har redan krypit ner i min mysdress!!! :)
adios!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hehe, häromdagen fick jag förklara för min äldsta grabb (han är sju) hur bebisar kommer ut. Inte det lättaste...

2011-09-07 @ 19:47:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Mari svarar

Nä det e inte det lättaste, kan bli lite knasigt!! :)

2011-09-07 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0