underbart

det e såååååå underbart att få uträttat nåt som har legat å gnagt ett tag... nu e våran baksida redo för vintern... :) det blev en rejäl skillnad. har tyvärr inga kort. men rent å snyggt blev det!! :)
fick tom putsat fönstrerna utvändigt på baksidan, så nu behöver jag inte tänka på det heller. :)

snart ska jag ladda för lunch, e vrålhungrig. idag blir det våran favvosoppa, det passar bra nu efter att man har vart ute å grejat, å lite höst känsla på det!

sen vid 16-tiden kommer syrran (Michan) förbi på fika. å till fikat ska jag baka kladdkakemuffins. :) som jag även ska ha med mig till föräldrargruppen på onsdag då det e min tur att ta med mig fika. :)
hoppas nu det blir gott bara.

hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0