Ikea

igår som sagt så var jag på Ikea. fick handlat lite grann... :) en byrå till barnrummet, matta till barnrummet, taklampa till barnrummet. sen fick jag äntligen hittat snygga mattallrikar. :) vi har vart så trötta på våra grå, så nu blev det vita, rektangulära. :) det som var slut i den serien var acceterna, så dem får jag köpa in nästa vända dit! :) å så blev det lite annat smått å gott... idag har det vart jobb, en seg å trött måndag. imorn e jag ledig under förmiddagen, först kl.10 ska jag till läkarn å kolla min ishias, så jag kan få ett intyg. å sen efter det blir det fotmassage, å jag längtar!! e verkligen behövligt!!! sen blir det jobb under eftermiddagen. adios sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0