helt slut i kroppen

a, nu efter allt slitgöra idag så känns det i min stackars rygg!! :) har ju fått upp gardin stången + gardinerna som jag även sydde idag. plus att jag har städat nedervåningen idag me. övervåningen tar jag imorn.

tur det att jag ska på en underbar massage på onsdag... eller a, underbar å underbar, det vet i fan! det känns ju när Carola trycker på alla dessa knuter jag har över hela min rygg å nacke. men en mycket behövande massage!

e ledig under förmiddan imorn,, ska bli sååå skönt! få sova ut...

nu blir det dags för kvälle, å en film.
adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, massage! Underbart! Nu blev jag lite avundsjuk. :)

2011-10-09 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0