en vild söndag

idag har jag å Markus sovit ut, å skönt var det!!! det var gott att få den timmen extra nu när man fick dra tillbaka klockan. :)

annars idag har jag tvättat lite, å ska fortsätta med det. 1 maskin till ska i.

sen har jag lagat lite vilt idag, en älgstek som blev supergod, å till det blev det kokt potatis, gele å saltgurka. en riktig lyxig å god söndagsmiddag. vi fick middagsbesök utav Markus pappa. efter det blev det kaffe å Marabou mjölkchoklad med smak av mintkrokant. :) mumsigt mätt e jag nu!!! :)

har i mellan varven me fått fixat i ordning alla mina "1000" recept. lagt dem i plastfickor å in i en pärm. så skönt att det äntligen e fixat. nu hittar man allt mycket lättare, å recept som man har glömt av, så nu ska det lagas lite andra grejer... :)

å om en sväng ska vi slänga upp en hylla i tvättsugan. Markus e å hämtar en skruvdragare hos hans pappa. han kunde ju haft med sig den men vi glömde helt av detta.

annars ikväll blir det lugnt å skönt.... en mysig hemmakväll helt enkelt. :)

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0