Efter en liten stund efter att jag släckte...

Efter en liten stund efter att jag släckte lampan å skulle sova, bröta det till i magen min... Fick gå till toaletten å där satte det igång i båda ändarna :) Inte sååå gott!!! Käkade räkor igår, så det var dem som antagligen inte var bakteriefria... Fan!!! Ska man ringa till restaurangen å berätta? Tror jag kommer göra det!! Det e ju förbannat illa av dem att servera dålig mat, inget bra ryckte från min sida efter denna händelse! Annars var det väldigt gott! Men tyvärr vinner inte det över dålig mat! Urk!!!!! Efter två besök på toan, fick jag äntligen sova. Sov som en stock hela natten, helt utslagen efter att fått tömt hela magen. Nu ska jag börja på med att sy gardiner/kappa till tvättstugan. :) kommer bli sååå bra. Hoppas jag iaf! Inte varje dag jag syr... :/ Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0