31 veckor

oj oj oj, jag säger det igen... vad fort det går!! skönt det i för sig! men nu börjar det ju ändå närmare sig med stormsteg!!
jag börjar bli nervös över hur jag har tänkt med jobbet... hehe :) har inbokade kunder fram till den 3:e december. :) sista veckan har jag streckat så länge... får se när vi närmar oss hur det ser ut om jag kan jobba nåt under den veckan. kan ju ha fått å jag kan ju orka stå kvar å jobba in i det sista. för kan ju lika gärna gå över 2 veckor. men som jag verkligen inte hoppas på.

han e fortfarande igång där inne, en härlig känsla!:) det kommer nog bli en hurtig liten krabat!!! så som han håller på! :) nu börjar det smått trycka mot revbenen, inte så att det gör ont, men lite obehagligt ibland, särskilt när man sitter ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0