söndag morgon

får börja lite kort om gårdagen.....
en fullspeckad dag som sagt! Markus dömde innebandy igår. det var den årliga innebandynatta här i Skene. så jag körde han dit, sen åkte jag å handla en massa mat. kom hem å fick slängt på en tvätt. 
sen åkte jag om syrran (Michan) en sväng å hälsa på. fick stanna på lunch, snällt! :) Mona å barnen kom oxå. dem tog jag med mig hem sen. dem stanna här över natten. fick slängt i en andra tvätt... en stund senare kom Michan å Alexandra förbi på fika. sen åkte jag å barnen å hämta upp Markus. när vi väl kom hem igen så var det bara att börja på med middagen. Markus syster Sandra å sambo Daniel kom förbi på käk. det blev en helkväll med en massa tjat å spel. en mycket trevlig kväll!!

natten till idag vart sådär får jag säga. det börjar bli jobbigt å sova. vet inte hur jag ska ligga för att det ska bli bekvämt? hur jag än vrider å vänder på mig, så värker det tillslut i ryggen min. å det e så jobbigt!!! så inatt har jag inte sovit många minutrar... kommer nog kännas i eftermiddag.
å idag ska jag ta tag i städningen, behövs.

längtar tills vi får bort gästsängen i barnrummet, så man kan få ordning där nu. just nu ser det ut som ett förråd med alla inköpta grejer till bebben vår.

hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0