Här hemma luktar det mums mums!!! Precis b...

img_4631 (MMS)

Här hemma luktar det mums mums!!! Precis bakat klart lussebullarna. Men oj så stora dem blev.... Glömmer alltid att jag ska rulla dem hälften så stora som jag vill ha dem... Eftersom dem jäser till det dubbla efter det. :) aja, riktigt saftiga å goa blev dem. :) ska baka en till sats i veckan, å då ska jag göra dem hälften så stora. Har även hunnt med att putsa fönstrerna, har endast spelrummet kvar på nedervåningen. Det tar jag imorn. Har även skrubbat diskkornet i tvättstugan å dammat av å gjort i ordning där inne... Känns gott. :) så nu e det endast BB väskan kvar å den ska jag ta tag i här om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0