11-11-11 Idag e det exakt en månad kvar ti...

11-11-11 Idag e det exakt en månad kvar till den beräknade dagen då vår lille grabb ska komma!! :) spännande!! Idag e jag ledig! Skönt! Å ett underbart väder e det! E så sugen på en promenad men får ju inte promenera. :( jaja, får stå ut den sista tiden! Sen så hoppas jag det släpper i mitt ben ganska så snart efter förlossningen, så man kan ut å gå med lillen! :) Idag har Jojjo vart förbi på fika. Var väldigt kul att få träffa henne, var så längesen! Tiden springer förbi för fort ibland! Senare idag blir det en tripp till Överlida. Det e den årliga "skoj å ploj" i helgen. Så Markus ska vara med å spela i min systers sambos lag. Så vi ska sova över. Å imorn vankas det en tripp till Göteborg för mig, Mona, Roxana, Michan å Marina. Vi ska ut å käka å sen blir det "ladies night" på Scandinavium. Ska bli sååå kul! :) hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0