kom hem...

...först för en timme sedan... har inte vart hemma på hela dagen! först vart det möte på jobbet, sen jobb hela dagen, efter det var det raka vägen till Överlida å vaxa av sig lite :) var klar 20.30 så var hemma 21.00 ung.
så nu har jag å älsklingen ätit kvälle å kikar på hockey Canada-Ryssland. å så kikar jag lite sått på svt play på Eurovision. vad ska man säga om det....  herregud, vad har folk för smak när det gäller musik. än så länge äger Saade ju!!!

måste ta tag i hemmet lite ikväll med innan det e läggdags. får göra fint här nu till min svärmor som ska tillbringa hela veckan här hemma hos oss å passa Maja. :) min lilla majsan, kommer sakna henne så. å hon kommer sakna oss. men om en vecka e vi åter hemma, då ska vi allt pussa å gosa med henne. :)

måste börja kika på vad jag ska packa med mig å så me, har inte ens hunnit fundera på det ännu, förutom att min nya converse ska me. det blir nog mer eller mindre endast dessa skor jag tar med mig. det e så snyggt till allt tycker jag.... klänningar, shorts mm...

jag svänger in en sväng imorn med ett inlägg innan vi drar till Landvetter... ciao så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0