vet vad jag ska ge till...

.... min kära i födelsedagspresent!!! :) han fyller om 3 veckor så nu får jag börja planera. jag har redan inhandlat 1 present idag, men det e inte tillräckligt! jag ska fixa 1 grej till. om 3 veckor får ni veta vad det e han har fått. så håll ut.... :)
jag hoppas innerligt att han kommer bli nöjd med dessa grejer!!

har så ont i min rygg å axlar efter massagen. känns som jag blivit nerslagen. men jag var förberedd, det var nämligen inte första gången jag låg på en massagebänk med så mycket knutar.

nu e jag vrålhungrig så ska ta å fixa lite kvälle å mysa ner i soffan. älsklingen jobbar, å sen åker han direkt till träningen. så han får jag träffa först senare ikväll! :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0