torsdag

å snart åter helg....som vanligt så går det vansinnigt fort!!! :) idag e det underbart väder me, våren skriker inom mig!!! :) wwwwiiiiiieeee!

vakna pigg som en lärka 06.37, men jag låg å blunda å slappa till kl var 07.40 sen orkade jag inte ligga kvar längre så då hoppa jag upp. jag drog på mig mina träningskläder å slängde i mig en banan, å drog sen till gymmet. kom en halvtimme innan passet börja så jag satt å tjöta med Jan (ägare å instruktören) å gosa med hans hund Zigge :) sen var det bara att köra igång. 1 timmes "Flowin". så skönt när träningen redan e gjord idag.

har jobbat en sväng nu me, men e hemma nu på lunch å håller på att göra fläskpannkaka. ska fortsätta med den nu, så hörs senare.

tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0