nu e det fredagsmys!!!

eller inte! ikväll hade jag tänkt fram till igår kväll att vi skulle ha myskväll å lagat go mat å köpt hem en massa gott till TVn å bara mysa.... en riktigt go fredagskväll helt enkelt. men igår kväll när jag berätta detta för Markus så sa han att det går inte för dem har match. åhhh....typiskt! så tråkigt när dem ligger på en fredagkväll!! förstör! :(
jaja, så istället blir det att sitta på en kall träbänk inne i Ängshallen å kika på matchen.

imorn ska vi fira Adam, han fyllde 11 år förra lördagen. men imorn ska han firas :) sen på söndag ska jag vara med Michan på barnkalaset å hjälpa till för dem ska vara ett gäng grabbar i bowlinghallen å spela å käka. så då kan det vara bra med en extra hand. :)

ska få i mig nåt å äta innan det e dags å dra till matchen.

hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0