mellanlandning

nu har jag besök igen... utav Markus mamma å Greger som e här å mellanlandar. dem e nämligen på 50-årskalas. dem har vart iväg å haft lite tävlingar utomhus å nu ska dem duscha fixa i ordning sig här å sen vidare på middag å fest.... ett långt firande. men det e kul när det händer grejer på kalas... :)

men så fort dem har åkt igen e det min tur å duscha. sen blir det bara att slänga sig i soffan å kika på Melodifestivalen å tat lugnt. imorn ska man ju jobba. då vill man vara pigg. :)



jag sminka pinuppor :)

hörs mer imorn. adios!

Kommentarer
Postat av: Mona

Lycka till idag :)

Kram

2011-03-13 @ 10:21:14
Postat av: mari svarar

tack!!! :)

2011-03-13 @ 10:25:57
Postat av: Mona

Lycka till idag, ser fram emot att få se resultatet. :)

Puss & kram

2011-03-13 @ 10:27:58
Postat av: michan

Mmmmm.... och inte i vilken soffa som helst! Utan min! :)

2011-03-13 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0