vart ute HELA dagen

idag har jag verkligen utnyttjat det fina vädret... började med att rensa i våra 2 land, å vattnade vinbärsbuskarna... :) helt slut efter det, det var såååå fruktansvärt varmt när solen stekte på min rygg medans jag drog i ogräset... men samtidigt en underbar känsla!!! vill verkligen inte klaga. :)

sen kom Michan å Alexandra förbi, vi fika å käka tillsammans. vi satt här till 14.30 ung, sen promenerade vi bort till backagårdsbadet, var där en stund sen drog vi hem till Michan å mata Alexandra. gick tillbaka med handdukar å ombyte å tog oss varsitt dopp. Alexandra fick plaskat hon med. :)

sen drog vi oss hemåt till dem igen å grilla korv. :) kom hem nu först 21.30. så har vart ute hela dagen. har vart jättehärligt! kommer somna gott ikväll, man blir mör efter all sol å värme.

imorn ska det bli dåligt väder, eller rättare sagt hela veckan som kommer ska bli dålig. men det gör inget, imorn behövs det städas å tvättas, å sen jobbar jag monsterdagar hela veckan. kommer jobba mellan 09.00- 19- 20.00, så då får det gärna regna hur mycket det vill. sen till helgen igen får det gärna bli fint väder igen :) kom å tänka på att på torsdag e det student, å fredag skolavslutningar, så då kan det vara kul för dem om det e bra väder förstås, så det hoppas jag på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0