sommar, sommar å sol...

LOVELY!!!! så här ska det vara under sommarn.... tyvärr ser helgen inte så trevlig ut... :( typiskt!

idag under min lediga tid började jag med en PW, 07.45 traska jag iväg. underbart!! :) sen hämta jag upp Alexandra å så åkte vi till Mos strand å sola till 13.00. färgen tog sig lite iaf... lite lagom. man får ju börja om från början igen nu efter detta tråkiga väder som vart. 
sen vid 14 jobbade jag en sväng, men slutade tidigare idag så jag har vart vid backagårdsbadet där syrran med familj satt. jag hade med mig min andras syrras barn så hon kunde åka iväg på lite ärenden. så dem fick badat i bassängen istället. :)

nu e man som sagt hemma igen, har även hunnit med att handla lite. har handlat en massa goa färska frukter som jag ska skära ner nu ikväll å smaska på.

kl.20 börjar "klockan åtta hos stjärnorna". tycker det e ett trevligt program så det ska jag se på tänkte jag...

imorn blir det jobb i stort sett hela dagen... men på fredag e jag ledig!!! :) nice!
men på lördag e det åter jobb som väntar, en brud å en klipp å sling kund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0