klänningarna var super!!!

åhh, så glad jag blir, klänningarna jag skickade efter från Nelly var jättefina å satt som en smäck. :) jag hoppas bara klänningen jag vill ha på bröllopet om 6 1/2 vecka passar då oxå. det återstår att se... :)





jag ska ändra en liten grej bara på denna klänning. jag gillar inte att sidorna på spetsöverdraget e helt öppet, så jag ska sy igen en liten snutt på vardera sida. sen så e jag helnöjd! :)
den här klänningen ska jag ha på midsommardagen då det blir Varberg, närmare bestämt käk på "Bakfickan" på Sociten. :) på midsommarafton får vi se vad det blir...

Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefin klänning!

Den hade ju passat bra på bröllopet:)

2011-06-16 @ 10:20:40
Postat av: mari svarar

a, en längre variant hade vart fin som bröllopsklänning!! :)

den dan när den nu kommer...

2011-06-16 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0