hållt igång

nu har jag varit väldigt duktig :)
efter jobbet idag åkte jag direkt å handla, sen raka vägen hem. städa hemmet, satt igång diskmaskinen, en maskin tvätt. så nu förtjänar jag en lugn å mysig fredag kväll... :) skönt när allt sånt e avklarat iaf. måste ta tag i det med en gång, för hinner jag sätta mig ner så e det kört.

imorn väntas det lite jobb, ska vara på salongen strax innan 11. ska fixa Markus mamma å hans morbrors fru Annelie. dem ska på bröllop imorn. ska fixa med både hår å smink. :)
sen efter det ska jag direkt till Överlida, hämta upp syrran, å så ska vi vidare till Gekås å inhandla lite grejer. jag ska även stanna över natten. Markus jobbar dygn imorn så då får man passa på att mysa med syrran istället. hehe :)

sen på söndag förmiddag ska jag till Roxana å vaxa mina ben (efterlängtat). ska bli underbart gott. sen blir det hemfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0