firat söta Lisa :)

nu e jag hemkommen från Lerum, där jag å syrran å barnen har firat vår systerdotter Lisa. Hon var sååå fin!! å jättefina grejer fick hon. :)
å en perfekt studentdag blev det med detta undebara väder som har hittat tillbaka till oss. härligt!!! :) ska försöka sola lite nu i helgen, å hoppas brännan vill hitta tillbaka. jag fiskfjällar som aldrig förr just nu. å vitare för varje dag blir man...... suck! :(

imorn blir det en "greja i trädgårn dag", Markus ska klippa gräset å jag ska fixa i trädgårn, rensa i landet å kanske åka å köpa blommor till några krukor å börja plantera lite... :) det blir så fint med en massa blommor ute, i en massa glada härliga färger. :)

kort från studentkalaset kommer in imorn. :)

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0