Tylösand

vi har haft en underbar natt nere i Tylösand....såååå mysigt!! men lite besvikna e vi på själva spa-avdelningen. var inte mycket att ha. vi saknade massagepool som dem har på Asia spa i Varberg. å värmebassängen på 2:a plan var inte så ljummen som den ska vara. men annars var det skönt å avkopplande. å min massage "mammas mage" var helt magisk. underbart skönt! jag köpte med mig mammas mage olja. som jag ska smörja in mig me. har använt mig av mandelolja tidigare men denna sjunker in mer i huden. å så kan jag även använda denna som peelingkräm om jag blander denna olja i en burk tilsammans med salt. :) super!!! ska börja bli duktigare på att skrubba min kropp, 1 gång i veckan helst. huden blir ju som ny. härligt! :)


lite lunch inne i Halmstad.


inne på spat

relaxrummet



älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0