nu har vi vart duktiga!!!

idag började vi dagen med att åka å tvätta bilen. hem igen å börja vaxa den. Markus pappa, syster å sambo kom förbi så vi tog en paus å fixa lite fika å tjöta lite. sen när dem åkte gick vi ut igen å fortsatte vaxa klart bilen.... :)
sååååååå underbart skönt när det e gjort!! å vilken len il vi har nu. len som en barnrumpa! :) nåt jag aldrig vill göra om dock! inget roligt alls. men skönt efteråt!

sen köpte vi varsinn pizza... efter det drog jag ut i förrådet å leta bland alla flyttlådor å hitta lite gott å blandat. mer kan jag inte säga... en  grej jag plocka in var en påse med gamla stickade tröjor som jag hade när jag var liten, som jag ska skölja upp å se om dem luktar lite bättre. vissa var även nån fläck på så ska se om det går bort. kul å kunna återanvända sånt som man själv har burit på en gång i tiden!! :) å så hittade jag även en påse med mina bebis tallrikar å bebis muggar. i porslin... allt var helt å rent!! kul! :)

nu ska jag bara slappa en stund, sen får jag se vad som händer...

höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0