hemma i Kinna

nu e vi hemma i Kinna igen sen några timmar tillbaka. jag körde hela vägen hem. så jag e helt slut!!! mitt huvud känns som bly just nu. har vilat en sväng i soffan. men skulle nog lätt kunna sova till morgonen därpå.

imorn e jag ledig, tack gode gud för det. hinner man vila upp sig å fixa här hemma innan jobbat drar igång igen. :)

håller på att lägga in en massa fina kort från helgen. men jag lägger upp kort imorn.

Helgen har varit helt fantastisk!!! :) amelie å fredriks bröllop var jättefin! dem var nog helnöjda!!! :)
å vilket väder vi har haft. närmare 30 grader varje dag å en massa sol å himmel. kunde inte bli bättre.

hörs mer imorn gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0