god morgon

vilken sommarvärme det blev igår... :) härligt!! inte klarblå himmel men disigt å solstrålarna tryckte sig igenom... :) solen började kika fram när vi anlände i Espevik.
efter kalaset vart det grillkväll hos Jimmie, Christina å Melvin. det var jättetrevligt!! :) vi satt ute på deras altan hela kvällen å det var helt underbart ute. äntligen fick man känna lite dutt av sommarn igen.

men idag e det åter regnigt ute.... sååå trist!! vart har våran sommar tagit vägen? får innerligt hoppas att nästa vecka blir lite bättre. vi har ju bara 2 veckor ledigt.

sen jobbar vi 3 veckor, å efter det blir det LONDON... wwwweeeeeeeeeeeeeiiiiiii!!!!! :) längtar!!!! ska bli sååå mysigt! jag å älsklingen...
hans fördelsedagspresent från mig.


nu ska jag fortsätta med att bränna över mina kort på skivor, så har jag det överstökat! Markus ligger å sover, så då kan jag passa på med sånt som inte brötar för mycket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0