bokat en liten tripp

nu har jag suttit här å bokat hotell till mig å Markus när vi ska till Stockholm. det vankas bröllop för min barndomsvän Amelie... så vi ska åka upp ett par dagar innan å utforska skärgården å stan. mysigt!!
vi har bokat hotel precis vid gamla stan:

Scandic Sjöfartfartshotellet:


hoppas nu på bra väder me så blir det pricken över I. :)


imorn efter jag har slutat jobbet ska vi in till stan å leta skjorta å slips till Markus så han matchar min klänning jag har köpt till bröllopet... måste prova den ikväll, så den fortfarande passar. det e ju även 2 veckor kvar tills vi ska upp å det händer en del nu på dessa veckor så även om klänningen passar nu så kan det skita sig sen... men det får det bara inte göra. vad gör jag då??? i värsta fall får jag hitta en ny i samma färg i Stockholm, :) det får lösa sig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0