trettondagsafton

det har jag knappt tänkt på idag att det e trettondagsafton. både jag å markus var sugna på att göra nåt ikväll. man e ju trots allt ledig imorn. han jobbar förstås, men han börjar först kl.13
vi frågade grannarna om dem var sugna på att komma in, men andreas var tvungen att jobba över idag, så det gick inte. men vi frågade markus syster Sandra å sambo Daniel om dem ville kika förbi. å det kunde dem, så vi ska smaska i oss en massa gott å spela spel. :) ska bli kul!

nu e jag ledig i hela 5 dagar, ska inte bli fel... :) har en del å pyssla med här hemma, annars e det inte så mycket planerat. ganska skönt!!!

fick hem H&M kläderna idag me, allt var jättebra, Markus kläder oxå. ska ta kort å visa er här i dagarna. ska faktiskt köra ett race i min klädkammare nu i helgen, å storrensa. verkligen ett MÅSTE!!!

hörs mer imorn.

Kommentarer
Postat av: Pia

e det nått du vill bli av med så vet en som gärna tar en titt innan du hivar, hoppas ni får en trevlig kväll...

2011-01-05 @ 21:14:59
URL: http://livetpalillajonsgata.blogg.se/
Postat av: mari svarar

får se om et blir nåt över efter att syrrorna vart här å grävt i påsarna... :)

2011-01-06 @ 09:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0