Maja inlagd :(

fick åka in i morses till Blå stjärnan i Borås efter att jag ringt dem å kollat med dem om vad dem tyckte när det inte har förändrats nåt till det bättre när det gäller Maja. så dem tyckte att jag skulle komma in med en gång, eftersom hon knappt inte äter nånting. å katter måste få i sig fast föda varje dag. Maja har gått ner så mycket i vikt me, jag riktigt känner alla hennes koter längs med ryggen när jag klappar henne :( å det har jag aldrig gjort innan....  stackarn!!! det jobbiga e att dem inte riktigt vet vad det e för fel. för dem ser inget på röntgenbilderna. å tycker det e konstigt att hon bara har tappat aptiten så där. inga förvarningar alls....
så nu blir det dropp, så efter det hoppas dem hon får suget igen att äta. håller tummarna att det inte är nåt mer allvarligt!




min älskade Maja!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Stackars liten.... Får innerligt hoppas att allt går bra för lilla Maja! Vi håller tummarna alla för henne och för er! Kramar från oss på andra sidan väggen!

2011-01-07 @ 16:26:32
URL: http://livetpalillajonsgata.blogg.se/
Postat av: mari svarar

tack så mycket!!!

2011-01-07 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0