Maja hemma igen

:)

nu har Maja kommit hem igen, känns så skönt!! stackarn måste ha mjauat som bare den när hon låg inne, för när dem kom med henne i buren för att överlämna henne till mig mjaua hon så hest. min lilla goding. hon mjaua som aldrig förr hela vägen hem.
men nu känner hon sig trygg igen. så nu hoppas jag innerligt att hon böjar äta igen. ska fortsätta ge henne mediciner ett par dagar.
å blir det inte bättre efter det så får vi åka in igen. å det hoppas jag vi slipper.

nog med det... nu e min andra älskling hemma me, har inte träffat han nu på ett par dagar. idag har han vart ledig från jobbet, men direkt när han kom hem i morses så åkte han igen. för då var det match i innebandy som gällde. men nu kommer han vara hemma tills imorn bitti. sen e det åter jobbet fram till kvällen.

men vi kommer vara lediga på måndag tillsammans. alltid nåt :)

ikväll blir det lugnt, båda e trötta. så "Fångarna på fortet" å sen en film på det kanske...

hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0