här ska grejas...

har vaknat för en stund sedan... sitter i min morgonrock å myser som jag gör varje morgon. ska sätta igång kaffet nu efter detta inlägg, å så fixa lite frulle till det.
markus ligger fortfarande å sover, ovanligt :)

igår kväll hade vi det riktigt trevligt när sandra å daniel var här. vi spela "Vagabond", som jag lånade hem från syrran. det e jätteskoj, å så lär man sig en hel del oxå om alla dessa länder som finns. :) vi spelade i 4 timmar tror jag... dem vandra hemåt strax innan 02.00. :)

idag ska jag sätta upp lite tavlor i vardagsrummet, 3 tavlor som tidigare hängde nere i hallen. men nu när fondväggen kom upp så passar dem inte där längre. nu gör fondväggen sitt, så det behövs inget på den väggen. blir som en stor tavla :)

sen ska jag kolla om gungstolen e färdigmålad, svårt å se nu när den står i ett dåligt ljus inne i gästrummet, så ska bära ut den till vardagsrummet å kika.

sen kanske, om jag hinner idag, börja rensa i min klädkammare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en mysig kväll igår! :)

2011-01-06 @ 13:18:27
URL: http://sandraji5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0